AFSLUITING SEIZOEN

Het voetbalseizoen zit erop en het WK staat voor de deur. Qua voetbal hoeven we ons op dit moment nog niet te gaan vervelen.
Afgelopen weken hebben staf en bestuur op passende wijze afscheid genomen van een aantal spelers en stafleden. Via dit bericht wil het bestuur van JOS/Watergraafsmeer de sponsors én de vrijwilligers bedanken die deze momenten mogelijk hebben kunnen maken.
En aangezien een foto meer zegt dan 1000 woorden volgt een uitgebreide foto-impressie.
Trainer Richard Plug bedankte meerdere spelers, stafleden én vrijwilligers met mooie woorden en een attentie. Teammanager Ron Voorn  zette meerdere spelers in het zonnetje en bedankte hen voor hun inzet.

Voorzitter Ron Meijer sprak lovende woorden van dank aan de vertrekkende stafleden.
Nu lekker uitrusten, genieten van een heerlijke vakantie en met frisse moed aan seizoen 2026-2027 beginnen.